Salgs- og leveringsbetingelser

Betingelser kort oppsummert:

  • Den som bestiller må være over 18 år.
  • Bestilleren kan være enkeltperson eller en organisasjon.
  • Alle priser er inkludert mva.
  • Faktura sendes på e-post når varene leveres. Man må betale innen 30 dager.
  • Leveringstiden er normalt 2-8 dager.
  • Alle kunder har 30 dager returrett.

Betingelser

Ved bestilling forutsettes det at kunden har gjort seg kjent med våre generelle salgs- og leveringsbetingelser.

SupporterSmil er representert ved 2C Media AS.
Vår postadresse er: 2C Media AS, Conrad Holmboes vei 13, 9011 Tromsø.
Org. nr. 896428942 MVA.

Vi selger kun til frivillige organisasjoner og grupper som gjør dugnad til inntekt for fellesskapet. Den som bestiller må være 18 år eller eldre. Ordre kan registreres på enkeltpersoner eller organisasjoner med eget organisasjonsnummer. Enkeltpersoner som bestiller vil være juridisk ansvarlig for ordren og betalingen. Ordre med verdi over 30.000 kroner ønskes registrert på organisasjoner hvor kontaktpersonen er tillitsvalgt eller ansatt, eller at ordren bekreftes av noen fra styret/administrasjonen. Vi forbeholder oss retten til å gjøre kredittsjekk av de som handler hos oss.

Alle priser er inkludert merverdiavgift. Faktura sendes pr. e-post med 30 dagers betalingsfrist. Etter forfall beregnes renter i henhold til forsinkelsesrenteloven. Om betaling ikke er innbetalt etter at varsel om inkasso er sendt kunden, vil kravet bli oversendt ekstern aktør for videre inndrivelse for kjøpers regning.

Omkostninger til frakt/levering vil alltid være annonsert på vår bestillingsside.

Leveringstiden er normalt 3-7 dager, avhengig av leveringssted og mengde. Ved spesialtilvirkede ordre vil leveringstiden være lengre. Vi vil informere om forventet leveringstid når vi mottar ordren eller på forespørsel. Levering skjer normalt på dagtid, til betjent adresse, da mottaker må signere for varene. Dersom kunden ønsker produktet levert innen et visst tidspunkt (eksempelvis til et arrangement), må dette avtales særskilt gjennom kontakt med vår kundeservice. Vi benytter ekstern transportør og 2C Media AS kan ikke holdes ansvarlig for eventuelle forsinkelser knyttet til leveringen.

Reklamasjoner på produktet må meddeles umiddelbart og senest innen 7 dager fra varene er mottatt. Dersom det skulle oppstå en transportskade må kunden rapportere dette til transportør ved mottak av varene. Transportøren kan holdes erstatningsansvarlig.

Dersom kunden nekter mottak av bestilt forsendelse, eller forsendelsen blir returnert grunnet feil adressering / annen årsak, må kunden stå for fraktomkostninger begge veier. Frakt for levering er 250 kroner. Returnkostnader følger av Brings satser.

Alle kunder har 30 dager returrett, fra leveringsdato, evt. dato for første leveringsforsøk dersom forsinket levering skyldes forhold hos kunden. Vi aksepterer kun returer på plastpakkede forpakninger (10stk), hvor plasten er uåpnet. Kunden må selv organisere og betale returfrakt til vår kontoradresse i Tromsø. Returer må være forhåndsmeldt og bekreftet via vårt kontaktskjema. Leveranser med tilpasset logo/trykk kan ikke returneres.

Kontakt oss ved spørsmål.

Betingelser er sist oppdatert 3. oktober 2019.